Servicii pentru clienți

Puteți contacta serviciul de relații cu clienții prin telefon, de luni până vineri între orele 10 și 16 la numărul +36 800 806 63. Alternativ, ne puteți trimite un mesaj la adresa info@vinregal.ro.

Vouchere

După ce adăugați în coșul de cumpărături vinurile dorite, apăsați pe butonul „spre coșul de cumpărături”. Aici veți vedea, încă o dată, listate, vinurile adăugate. Când sunteți mulțumit/ă de alegere, puteți introduce codul voucherului în câmpul prevăzut. După ce apăsați pe butonul „Aplică”, voucherul va fi aplicat direct sumei de plată.

Dacă nu vă este acceptat codul voucherului, vă rugăm să verificați condițiile voucherului, cum ar fi valoarea minimă a comenzii și perioada de valabilitate. Aceste detalii vă sunt furnizate atunci când vă trimitem voucherul.

Voucherele nu pot fi folosite pentru costurile de transport sau în combinație cu un sold existent.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că, pentru o comandă, se poate folosi un singur cod de voucher, indiferent de tipul și valoarea voucherului.

Comandă

Livrăm comenzi cu produse în valoare de minimum 200 de lei.

Dacă doriți să modificați sau să anulați comanda efectuată, vă rugăm să ne contactați cât mai rapid. Vă recomandăm ca, în acest caz, să ne contactați email.

Puteți introduce o nouă adresă în contul dvs. de client, la rubrica „Adresele mele”. Pentru a face acest lucru, apăsați pe „Adaugă o adresă nouă”.

În astfel de cazuri, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții. În cazul în care comanda nu a fost deja trimisă, putem schimba fără probleme adresa de livrare. Pentru a face o astfel de schimbare, este important să luați cât mai rapid legătura cu serviciul de relații cu clienții.

Dacă vreți să salvați adresa de livrare și facturare pentru comenzile viitoare, vă rugăm să vă autentificați în contul dvs. Apăsați pe butonul „Adresele mele”. Aici puteți adăuga adrese noi și stabili adresele standard de facturare și de livrare. Inițial, trebuie să apăsați pe butonul „Editați”, iar apoi pe „Alege ca adresă standard”.

Puteți trimite o livrare cadou la o adresă diferită. În pachetul trimis se află doar o descriere a produselor, deci destinatarul nu primește o factură a comenzii. Din păcate, încă nu este posibilă expedierea unei felicitări în colet. Cu toate acestea, puteți utiliza câmpul „Informații despre companie” pentru a introduce scurte informații despre expeditor, astfel încât destinatarul să vă poată identifica (de exemplu, ”Salutări din partea lui Andrei Popa”).

Livrare

PPL

Costul livrării cu firma de curierat PPL este de 30 de lei pe teritoriul României.
La o comandă în valoare de cel puțin 300 de lei (fără voucher), livrarea este gratuită.

Imediat ce coletul părăsește depozitul nostru, vă este trimis automat un mesaj de confirmare a expedierii. Odată ce coletul a ajuns în depozitul firmei de curierat, veți primi informații despre acesta direct de la firma de curierat.

Automatele de ridicare a coletelor sunt potrivite doar pentru colete cu o anumită înălțime, lățime și greutate. Datorită naturii produselor noastre, multe dintre colete depășesc aceste dimensiuni. Din acest motiv, nu putem garanta livrarea cu succes la un automat de ridicare a coletelor.

Posibilitatea ca dimensiunea cutiilor de transport să fie influențată este foarte mică.

În prezent, vinurile noastre sunt expediate în cutii de 6, 12 sau 18 sticle, în funcție de numărul de sticle comandate.

Dacă încercarea de livrare este nereușită, curierul va lăsa un mesaj destinatarului și va păstra coletul în depozit timp de șapte zile lucrătoare pentru a fi ridicat de la un oficiu poștal. Această informație se găsește în notificarea primită. După șapte zile lucrătoare, coletul va fi returnat.

Livrarea este disponibilă, momentan, doar pe teritoriul României.

Plată

Vă rugăm să folosiți următoarele tipuri de carduri:

Carduri de credit: Plătiți simplu cu cardurile Visa, Mastercard, Maestro sau American Express.

Apple Pay & Google Pay: Plătiți direct și sigur cu contul Apple sau Google.

Există multiple motive pentru care nu puteți finaliza comanda, în cazul în care o anumită metodă de plată nu a fost acceptată de sistem.

În cazul plăților cu cardul de credit, vă rugăm să verificați întotdeauna dacă toate detaliile au fost introduse corect și dacă cardul specificat este încă valabil. Chiar dacă ați selectat o altă metodă de plată, este posibil ca, în anumite cazuri, să nu puteți finaliza comanda. Vă invităm să ne contactați pentru a rezolva problema.

Dacă doriți, puteți încerca să utilizați și o altă metodă de plată.

Vinregal nu introduce facturile în colet. Facem acest lucru din câteva motive practice: În primul rând, sistemul nostru generează automat factura dvs. la câteva zile după ce vinurile au fost expediate. Acest lucru înseamnă că factura nu este încă disponibilă la momentul expedierii. Pe de altă parte, dorim să facem un efort pentru protejarea mediului înconjurător și să vă trimitem factura prin e-mail, astfel utilizând o modalitate mai prietenoasă cu mediul.

Dacă nu primiți factura, vă rugăm să contactați serviciul clienți.

info@vinregal.ro

La câteva zile după ce vinurile au fost expediate, vă trimitem automat factura prin e-mail. Astfel, primiți mai întâi livrarea și apoi avizul de plată, metodă prin care, de obicei, nu întâmpinăm probleme.

Din păcate, nu putem exclude, totuși, complet posibilitatea ca, în cazuri excepționale, livrarea coletului dvs. să dureze mai mult. Acest lucru se poate întâmpla, de exemplu, dacă o sticlă se sparge pe drum sau dacă furnizorul de servicii de transport nu v-a găsit imediat pentru a vă livra coletul și sunt necesare mai multe încercări de livrare. În aceste cazuri, din nefericire, se poate întâmpla, de fapt, să primiți o factură și chiar un memento de plată, deși încă așteptați coletul cu vinuri.

În cazul în care coletul dumneavoastră este afectat, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții pentru a putea verifica unde se află coletul dumneavoastră și pentru a asigura o livrare cât mai rapidă.

Nume destinatar: Vicampo.de GmbH
Bancă: Deutsche Bank
IBAN: DE76 5507 0040 0071 9591 00
BIC: DEUTDE5MXXX
Număr cont: 0071959100
Cod bancar: 55070040


Atunci când transferați bani, vă rugăm să vă asigurați întotdeauna că indicați corect numărul comenzii la motivul plății. Veți găsi acest număr pe factură.

Returnare

Aveți dreptul să anulați/returnați comanda în termen de 14 zile, fără să oferiți o motivație. Dacă doriți să anulați o comanda, atunci noi avem obligația de a vă rambursa orice plată pe care am primit-o din partea dvs., inclusiv costurile de transport (cu excepția costurilor suplimentare pe care le-ați achitat ca urmare a cererii dvs. pentru un alt tip de transport decât cel recomandat de noi, adică opțiunea de transport standard, cea mai ieftină), în termen de 14 zile de la data la care am luat la cunoștință intenția dvs. Pentru rambursare, utilizăm aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel cu dvs.; în niciun caz nu veți fi taxat pentru această rambursare.

Găsiți mai multe informații despre anulări/returnări aici.

Scopul nostru este ca dvs. să fiți mulțumit/ă cu vinurile pe care vi le livrăm. De aceea, încercăm să prezentăm în oferta noastră cele mai bune vinuri. Cu toate acestea, având în vedere că vinul este un produs organic, nu putem exclude posibilitatea ca anumite sticle să aibă „defect de dop” sau să prezinte alte defecte specifice vinului. Poate întâmpinați și alt motiv pentru care nu sunteți mulțumit/ă de achiziția dvs.

În acest caz, vă rugăm să ne contactați și să ne indicați numele vinului respectiv, care nu este pe placul dvs. Colegii noștri vor discuta cu dvs. pentru a găsi, de comun acord, o soluție.

Știm că un colet cu defecte vă poate indispune. Din acest motiv, controlăm cu atenție fiecare colet pentru ca ele să fie integrale și fără defecte înainte să plece din depozit. Cu toate acestea, în ciuda tuturor controalelor, se poate întâmpla să introducem un produs incorect în colet, să lipsească un produs sau o sticlă să aibă defecte.

În cazul în care întâmpinați asemenea probleme, vă rugăm să ne contactați pentru a găsi, împreună, o soluție.

Pentru a returna o comandă, vă rugăm să ne contactați la adresa info@vinregal.ro sau să ne apelați la numărul de telefon +40 3122 95 086 (de luni până vineri între orele 10 și 16).

Colegii noștri vă vor pune la dispoziție un formular de retur preplătit și vă vor explica restul procedurii de returnare a coletului și de rambursare.

Vă rugăm să nu ne trimiteți coletele înapoi „cu plata cu taxă inversă” sau cu propriul formular de retur. Vom acoperi cu plăcere costurile de retur dacă folosiți formularul nostru de retur. Acest lucru va ajuta Vinregal să evite costurile inutile și va accelera procesarea returului dumneavoastră.

Când se face rambursarea?

Rambursarea se va face în termen de cel mult 14 zile de la primirea cererii de anulare.

Unde se efectuează rambursarea?

Pentru rambursarea plăților deja efectuate, folosim, de obicei, același mijloc de plată pe care l-ați folosit pentru tranzacția inițială. Astfel, de exemplu, dacă ați plătit comanda prin Paypal, atunci veți primi rambursarea în contul dumneavoastră Paypal.

Cont client

Cu ajutorul contului de client vă este ușor să gestionați comenzile curente și anterioare.

1. Vă puteți salva adresele de livrare și le puteți selecta pentru următoarea achiziție, astfel încât să nu mai fie nevoie să le introduceți din nou la următoarea comandă.

2. Contul de client vă permite și să vizualizați imediat toate comenzile efectuate anterior.

Accesați zona de autentificare din partea dreapta sus a paginii web (lângă coșul de cumpărături). Apăsați pe butonul „Creați un cont”. În pasul următor, introduceți-vă numele și prenumele, precum și adresa de e-mail și o parolă la alegere. Apoi apăsați pe butonul „Creați un cont”. Veți primi apoi un e-mail de confirmare din partea noastră și vă veți putea conecta direct pe site-ul Vinregal cu datele dvs. de utilizator.

Sub butonul de conectare la contul de client veți găsi o altă opțiune numită „Recuperează parola”. Apăsați pe această funcție și introduceți adresa dvs. de e-mail. Apoi apăsați pe butonul „Resetare”. În continuare, veți primi un e-mail. Apăsând pe butonul „Resetați parola” din e-mail, se va deschide o nouă fereastră în browser. Aici puteți seta o nouă parolă.

Vă puteți vizualiza comenzile în orice moment în contul dvs. de utilizator. Pentru a face acest lucru, mergeți în zona „Contul meu” și apăsați pe butonul „Comenzile mele”. Acolo puteți vizualiza comenzile deja plasate.

Dacă doriți să vă dezabonați de la newsletter-ul Vinregal, apăsați pe link-ul de dezabonare din e-mail pentru a alege preferințele legate de newsletter.

Nu reușiți să vă dezabonați? Vă rugăm să răspundeți direct la newsletter-ul primit și să ne împărtășiți dorința de a vă dezabona. Colegii noștri de la serviciul de relații cu clienții vă vor ajuta mai departe.

Pentru a vă șterge contul de client, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții. Ne puteți contacta telefonic de luni până vineri între orele 10 și 16 la următorul număr: +40 3122 95 086. Alternativ, ne puteți trimite un mesaj la adresa info@vinregal.ro.

Statut Gold

Prin intermediul statutului Gold vrem să ne răsplătim cei mai fideli clienți cu prețuri reduse marca Gold, oferte exclusive, cadouri și multe alte avantaje. Și, cel mai important, statutul Gold nu vine la pachet cu nicio altă condiție contractuală și este complet gratuit pentru dvs.! Deveniți client Gold odată cu prima achiziție și bucurați-vă de avantaje timp de un an. Se prelungește automat cu încă un an la următoarea comandă.

Foarte simplu: în cazul nu care nu ați primit, încă, nicio notificare cu privire la statutul Gold, îl vom activa automat pentru dvs. odată cu următoarea comandă efectuată. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că activarea statutului Gold după efectuarea comenzii poate dura câteva zile. Vă vom informa imediat ce procesul este efectuat, iar statutul Gold este activ pentru dvs.

Ne dorim ca tot procesul să fie cât mai ușor pentru dvs.! Tocmai de aceea, nu este necesar să vă autentificați pentru a beneficia de avantajele statutului Gold. În cazul în care sistemul nostru nu vă recunoaște imediat, vă puteți autentifica în contul de client pentru a beneficia de avantaje. Dacă acest lucru este necesar, vă vom informa pe pagina de pornire.

Nu! Statutul Gold va fi întotdeauna gratuit și nu va fi asociat cu nicio obligație contractuală din partea dvs.

Da, statutul Gold este activ timp de un an de la ultima dvs. comandă. Însă nu vă faceți griji: vă vom informa în timp util pentru a-l putea prelungi. Procesul este foarte simplu: odată cu următoarea comandă, statutul Gold se reînnoiește automat pentru încă un an. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că reînnoirea statutului Gold după efectuarea comenzii poate dura câteva zile.

Foarte simplu: odată cu următoarea dvs. comandă, statutul Gold se prelungește cu un an. Stați fără griji: vă vom informa în timp util înainte ca perioada de un an să expire. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că activarea statutului Gold după efectuarea comenzii poate dura câteva zile. Vă vom informa imediat ce procesul este efectuat, iar statutul Gold este activ pentru dvs.

Statutul Gold nu vine la pachet cu nicio obligație contractuală și este complet gratuit pentru dvs. În cazul în care doriți să renunțați la avantajele statutului Gold pentru această comandă, vă rugăm să faceți clic pe butonul de mai jos.

Vă vom informa periodic pe e-mail cu privire la beneficiile dvs., cum ar fi reduceri suplimentare, promoții exclusive sau cadouri. În câmpul aferent statutului Gold găsiți o varietate de peste 400 de vinuri exclusive la prețuri de top. Pentru a vă bucura prețurile speciale nu este nevoie să vă autentificați. În cazul în care sistemul nostru nu vă recunoaște imediat, vă puteți autentifica în contul de client pentru a beneficia de avantaje. Dacă acest lucru este necesar, vă vom informa pe pagina de pornire.

Contact

Telefon

Puteți contacta serviciul de relații cu clienții telefonic, de luni până vineri, de la 10 la 16 la următorul număr:

+40 3122 95 086

E-mail

Alternativ, ne puteți trimite un mesaj la adresa

info@vinregal.ro