Termeni și condiții pentru cumpărături online

§ 1 Generalități, cadrul de aplicare al termenilor și condițiilor

1.1 Toate livrările și serviciile Vinregal, operate de Vicampo.de GmbH, administrate de directorii generali Christian Fricke, cu sediul în Taunusstraße 57, 55118 Mainz (numită în continuare „Vicampo”) se bazează exclusiv pe următorii termeni și condiții generale, în versiunea valabilă la momentul comenzii.

1.2 Clienții la care se face referire în termenii și condițiile generale sunt exclusiv consumatori privați (în temeiul Legii protecției consumatorului), astfel că se exclude orice referință la o persoană juridică. Consumatorii la care se face referire în termenii și condițiile generale sunt persoane fizice care au încheiat contractul într-un scop care nu poate fi atribuit activității lor comerciale sau profesionale. Comercianții la care se face referire în termenii și condițiile generale sunt persoane fizice sau juridice care, la încheierea contractului, acționează în cadrul exercitării activității lor comerciale sau profesionale independente.

 

§ 2 Încheierea contractului, realizarea contractului

2.1 Oferta din magazinul nostru online reprezintă o ofertă obligatorie cu care sunteți de acord atunci când încheiați contractul. Puteți beneficia de această ofertă la momentul plasării unei comenzi. Contractul decurge atunci când vă trimitem comanda plasată.

2.2 Atunci când găsiți un produs pe care îl doriți, îl puteți analiza mai atent/ă apăsând pe numele produsului sau pe imaginea sa. Dacă apăsați pe butonul „Coș de cumpărături”, puteți introduce produsul în coșul dvs. de cumpărături. Puteți elimina produsele din coșul de cumpărături apăsând pe butonul „X” sau schimbând cantitatea de produse prin acționarea butoanelor [+] și [-]. Dacă vreți să achiziționați produsele din coșul de cumpărături, atunci apăsați pe butonul „Finalizați comanda” din pagina „Coș de cumpărături”.

În următorii pași ai procesului de comandă vă veți crea un cont de client, veți introduce datele necesare pentru livrare și veți alege tipul preferat de livrare și de plată. În timpul procesului de comandare a produselor, vă va fi prezentat un rezumat al datelor de livrare furnizate, având posibilitatea să le verificați și modificați. În plus, puteți corecta erorile de introducere a datelor navigând înapoi în motorul de căutare sau anulând comanda și repornind procesul.

Pentru a încheia comanda, este nevoie să acceptați Termenii și condițiile generale pe care vi le punem la dispoziție și să apăsați pe butonul „Finalizați comanda” sau „Spre plată” (unde aveți la dispoziție metode de plată precum card de credit sau PayPal). După ce efectuați toți pașii vă vom trimite comanda.

2.3 Pentru comenzile efectuate în magazinul nostru online, contractul se încheie având următoarele date la bază:

Vinregal c/o Vicampo.de GmbH
Taunusstraße 57
D-55118 Mainz
Telefon: +40 3122 95 086
E-mail: info@vinregal.ro
Directori generali: Christian Fricke
Nr. înregistrare Registrul Comerțului: HRB 44108, Judecătoria Mainz (Germania)

 


§ 3 Dreptul la retragere din contract pentru clienți

Dreptul la retragere de care beneficiază doar clienții:

  • Politica de anulare
  • Drept de retragere

Aveți dreptul ca, în termen de paisprezece zile de la încheierea prezentului contract, să vă retrageți fără a oferi motive în legătură cu decizia.

Perioada de retragere de paisprezece zile începe din ziua în care, dumneavoastră sau o parte terță desemnată de dumneavoastră, dar care nu este transportatorul, a intrat în posesia bunurilor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne anunțați (Vicampo.de GmbH, Taunusstraße 57, D-55118 Mainz, Telefon: +40 3122 95 086 , E-mail: info@vinregal.ro) prin intermediul unei declarații clare (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau un e-mail) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă exercita dreptul de retragere din acest contract. În acest scop, puteți utiliza modelul de formular de retragere anexat, care nu este însă obligatoriu.

Pentru a vă încadra în perioada de revocare anterior menționată, este suficient să trimiteți notificarea privind exercitarea dreptului de revocare înainte de expirarea perioadei de revocare.

Consecințele revocării

Dacă doriți anularea comenzii și retragerea din contract, atunci noi avem obligația de a vă rambursa orice plată pe care am primit-o din partea dvs., inclusiv costurile de transport (cu excepția costurilor suplimentare pe care le-ați achitat ca urmare a cererii dvs. pentru un alt tip de transport decât cel recomandat de noi, adică opțiunea de transport standard, cea mai ieftină), în termen de 14 zile de la data la care am luat la cunoștință intenția dvs. Pentru rambursare, utilizăm aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel cu dvs.; în niciun caz nu veți fi taxat pentru această rambursare. Suportăm costurile colectării produselor pe care doriți să le returnați.

Vă asumați responsabilitatea de a achita orice pierdere în ceea ce privește valoarea bunurilor numai dacă această pierdere de valoare se datorează unei manipulări nenecesare a bunurilor pentru inspectarea stării, proprietăților și funcționării bunurilor.

Excepții de la dreptul de revocare

Dreptul de revocare nu se aplică în cazul contractelor la distanță pentru livrarea de înregistrări audio sau video sau de programe de calculator care sunt livrate într-un pachet sigilat, dacă sigiliul a fost îndepărtat după livrare.

Dreptul de revocare nu se aplică în cazul contractelor de livrare de bunuri care se pot deteriora rapid sau a căror dată de expirare ar fi depășită rapid.

 

§ 4 Model formular de retragere din contract

(Vă rugăm ca în cazul în care doriți să renunțați la contract să completați acest formular și să ni-l transmiteți.)
Către
Vinregal c/o Vicampo.de GmbH
Taunusstraße 57
D-55118 Mainz
Telefon: +40 3122 95 086
E-mail: info@vinregal.ro
Prin prezenta renunț la contractul încheiat în legătură cu
următoarele produse (*)/livrarea următoarelor servicii (*)
comandate la data de (*)/primite la data de (*)
Nume cumpărător:
Adresă cumpărător:
Semnătură cumpărător (doar pentru transmiterea în format fizic)
Dată
(*) - A se șterge, dacă este cazul.

 

§ 5 Prețuri și costuri de livrare

Toate prețurile includ TVA-ul aferent și costurile de livrare. Puteți consulta costurile de livrare în descrierea fiecărui produs. Produsele comandate se trimit din depozitul Vicampo.de.

 

§ 6 Condiții de livrare

6.1 Livrăm exclusiv pe teritoriul României. Livrarea are loc prin intermediul companiei de curierat PPL. Puteți citi mai multe despre livrare, costuri și condiții în secțiunea de întrebări frecvente (FAQ).

6.2 Comanda vă este expediată în termen de 3 – 5 zile de la recepția plății, cu excepția cazului în care se specifică altfel în contract/ofertă.

6.3 Livrăm produsele noastre doar persoanelor majore, în conformitate cu Legea privind protecția minorilor. Curierul nu va înmâna comanda persoanelor cu vârsta sub 18 ani.

6.4 Comanda minimă este în valoare de 200 de lei.

 

§ 7 Condiții de plată

7.1 Vă punem la dispoziție următoarele modalități de plată:


Card de credit/debit: Visa, Mastercard, Maestro sau Amex

La plata prin debitare directă sau prin card de credit, suma aferentă comenzii efectuate vă va fi debitată în termen de 1 – 2 zile de la efectuarea comenzii. La plata prin Paypal veți fi redirecționat/ă de la procesul de comandă de pe pagină către pagina de plată a platformei, efectuând plata individual.

7.2 Toate produsele comandate rămân în posesia noastră până la recepția plății integrale a comenzii.

7.3 Prin efectuarea comenzii ne transmiteți datele cardului dvs. de debit/credit. După legitimarea dvs. ca aparținător de drept al cardului, vom solicita companiei deținătoare a cardului să inițieze tranzacția aferentă imediat după plasarea comenzii. Tranzacția este efectuată automat prin intermediul companiei deținătoare a cardului, iar cardul dvs. va fi debitat.

 

§ 8 Stocarea datelor contractului

Stocăm datele comenzii dvs. și a datelor pe care ni le-ați furnizat pentru plasarea comenzii. Vă trimitem prin e-mail o confirmare a plasării comenzii, iar apoi o confirmare finală cu toate datele comenzii. Aveți opțiunea de a printa atât termenii și condițiile generale ale contractului, cât și datele comenzii. În plus, puteți accesa în orice moment comenzile efectuate prin intermediul contului de client.

 

§ 9 Garanție

9.1 Dacă sunteți consumator și plasați o comandă la noi pentru un scop care nu este atribuit nici activității dvs. comerciale, nici celei profesionale, garanția va fi reglementată de dispozițiile legale ale dreptului german, cu excepția cazului în care dispozițiile contractuale din Codul Civil Român acordă consumatorului o protecție juridică suplimentară. În acest caz, consumatorului i se aplică dispozițiile legale care îi sunt mai favorabile.

9.2 Când plasați o comandă la noi în calitate de persoană juridică, se aplică următoarele:

9.2.1 Bunurile livrate sunt verificate imediat după livrare de client, în condițiile în care acest lucru este posibil și respectă cursul normal al activității comerciale. În cazul unei probleme, trebuie să fim anunțați imediat. În cazul în care clientul nu ne trimite nicio notificare, bunurile sunt considerate a fi acceptate, cu excepția cazului în care defectul nu este observat în timpul verificării la sosirea comenzii. În cazul în care, ulterior, clientul observă un defect, trebuie să ne anunțe imediat, în caz contrar bunurile sunt considerate a fi acceptate cu tot cu defectul prezentat. Legea 377 din Codul Comercial German, Legislația Germană (HGB) rămâne neafectată. Clientul nu este scutit de obligația de a verifica bunurile livrate nici în cazul unui recurs al persoanei juridice în temeiul articolului 478 din Codul Civil, Legislația Germană (BGB). Dacă, în astfel de cazuri, nu se raportează imediat prezența unor defecte la nivelul produselor livrate, atunci se consideră că bunurile au fost acceptate cu tot cu defectul prezentat.

9.2.2 În cazul în care un produs prezintă un defect, avem dreptul de a stabili acțiunile noastre ulterioare, ținând cont de tipul defectului și de interesele justificate ale clientului. Se consideră că acțiunile ulterioare au eșuat după a treia încercare nereușită de mediere. Această clauză nu se aplică în cazul recursului în conformitate cu Articolul 478 din Codul Civil German (BGB).

9.2.3 În cazul unei acțiuni ulterioare în cazul în care produsul prezintă defecte, suntem obligați să suportăm doar cheltuielile necesare în acest sens, în special costurile de transport, de deplasare, de manoperă și de materiale, în măsura în care prețul acestora nu este majorat de faptul că bunurile au fost duse în alt loc decât sediul social sau sucursala comercială a clientului la care s-a efectuat livrarea. Prezenta clauză nu se aplică în cazul unui recurs în temeiul Articolul 478 din Codul Civil German (BGB).

9.2.4 Revendicările clientului în cazul prezenței defectelor pentru produsele comandate, inclusiv cele pentru daune-interese, se supun unui termen de un an. Această clauză nu se aplică în cazul recursului în conformitate cu Articolul 478 din Codul Civil German (BGB) și nici în cazurile prevăzute la Articolul 438, alin. 1, nr. 2, cât și Articolul 634a, alin. 1, nr. 2 din Codul Civil German (BGB). Nu se aplică nici în cazul cererilor de despăgubire pentru daune ce privesc chestiuni de vătămare a vieții, a corpului sau a sănătății sau ca urmare a unei încălcări a obligațiilor din neglijență gravă sau intenționată din partea noastră sau a agenților noștri indirecți.

9.3 În cazul apariției în sticlele de vin ale unor mici prezențe tip cristal (tartru), vă asigurăm că acestea sunt dovada maturității (calității) vinurilor noastre.

 

§ 10 Serviciul de relații cu clienții

Ne puteți contacta telefonic de luni până vineri între orele 10:00-16:00 la numărul de telefon +40 3122 95 086, număr cu tarif normal. În plus, ne puteți trimite și un mesaj la adresa de e-mail info@vinregal.ro.

 

§ 11 Ordine juridică, locul jurisdicției

11.1 Se aplică dreptul german, cu excepția Convenției ONU privind contractele de vânzare internațională de mărfuri.

11.2 În cazul clienților care încheie contractul într-un scop care nu poate fi atribuit unei activități profesionale sau comerciale (consumatori), alegerea legii nu afectează dispozițiile imperative ale legii statului în care clientul își are reședința obișnuită.

11.3 În cazul tuturor litigiilor care decurg din relația contractuală, în cazul în care clientul este comerciant, persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public, locul de jurisdicție este determinat de sediul social al Vicampo.

11.4 Soluționarea litigiilor: Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă online pentru soluționarea litigiilor, la următoarea adresă: https://webgate.ec.europa.eu/odr/. Vicampo nu este obligată și nici nu dorește să participe la o soluționare extrajudiciară a litigiilor în fața comisiei de arbitraj comercial.d

 

§ 12 Altele

12.1 Limba contractuală este limba română.

12.2 Dacă una sau mai multe prevederi ale Termenilor și Condițiilor prezentului contract sunt nule de drept, restul contractului rămâne în vigoare. În măsura în care dispozițiile sunt nule de drept, conținutul contractului este reglementat de dispozițiile legale.

Ultima actualizare: ianuarie 2023.